Støtt klubben

På denne siden har vi samlet et knippe måter du kan bidra til mer basketball moro i Stavanger🏀

Stavanger Basketballklubb er en 100 % frivillig drevet organisasjon. Vi eksisterer for å tilby barn, unge og voksne i Stavanger en aktivitet som gir en opplevelse av utvikling og tilhørighet.

For oss er Basketball – Mer enn idrett

Det koster noen kroner i året å drive en basketballklubb. Bare det å delta i seriespill koster oss nesten 100 000 kr i året. Utover drift har vi også mange små og store prosjekter vi skal få til.

Spør om din arbeidsgiver sponser

Vi er alltid på jakt etter sponsorer – store som små. Kanskje er du, eller kjenner du, en arbeidsgiver som ønsker å bidra i lokalmiljøet?

Da håper vi du vil sende dem en epost og fortelle dem oss og hvorfor du syns at akkurat Stavanger Basketballklubb (983954200) fortjener å bli sponset. Hvis de har noen spørsmål kan du si at vi svarer lynraskt på sponsor-forespørsler når de sender epost til post@stavangerbasket.no.

Hva pengene brukes til og hvordan avtalen blir vi finner vi utav sammen 🤝😉

Gi klubben din grasrotandel

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi inntil 7% av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Du kan velge oss ved å skanne koden. Du kan også sende SMS «Grasrotandelen 983954200» til 60000

Pengene fra Grasrotandelen bruker vi til drift av klubben generelt og er ikke øremerket ett prosjekt

Vipps et valgfritt beløp

Brenner det litt i lommeboken?

Kjøp deg verdens beste digitale støtte-vaffel for et valgfritt beløp. Du kan enten skanne QR koden eller vippse direkte til nummer #772712

Pengene bruker vi til drift av klubben generelt og er ikke øremerket ett prosjekt.

Pengene du Vippser bruker vi til drift av klubben generelt og er ikke øremerket ett prosjekt

Spleis et basketballprosjekt

Pengene fra Spleis er øremerket ett prosjekt og går ikke til generell drift av klubben.