Trenere

Trenerne er ryggraden i klubben og uten dem ville vi ikke vært i stand til å gi et godt basketballtilbud til barn og unge her i Stavanger Kommune.

De sørger for at treninger, kamper og all sportslig aktivitet er utviklende, inkluderende og gøy.

Du kan lese mer om rollen ved å se gjennom Verktøy For trenere.

LagTrener(e)
HerrerMateen Leo Ram
DamerNina Loose
May-Elin Hegland
2009/10 GIvan Vianello
2010 JAgata Mickeviciute
Ida Nornes Nilsen
2011 GMarius Mengel
2012 GMalene Grannegård-Høllo
2013 G Serhat Atmaca
2014 GNenad Radovanovic
2015 GMANGLER
Basketskolen G U9Arnstein Torsvoll
Marius Mengel
Basketskolen G U12Marius Mengel
Basketskolen J U12Arnstein Torsvoll
Sesong 2024/25

Ta kontakt dersom du vurderer å bli trener. Vi tilbyr kurs, mentorordning og et godt miljø.

Støtteapparat

Vi tror at et godt støtteaparat består av en Lagledelse med minst 2 trenere og minst 2 lagkontakter. Hvor mange man trenger for å forsvarlig drifte et lag avhenger først og fremst av hvor stort laget er og hvor ambisiøst trening- og kampopplegget er.

Styret vurderer løpende hvorvidt det er behov for å gjøre justeringer i trening- og/eller kamptilbudet til de lag som ikke har et tilstrekkelig støtteapparat.

Kontaktinformasjon til de aktuelle trenere og lagkontakter finnes i Spond tilgjengelig for alle registrerte spillere og foresatte.

Generelle spørsmål kan sendes til post@stavangerbasket.no.