Vår Energi Arena Sola

Jåttåhallen er en interkommunal fleridrettshall i Sola kommune som eies og driftes av Folkehallene. Hallen ble ferdigstilt i 2021 og innehar blant annet en velodrom for innendørs sykling med internasjonale mål. Idrettslag i Stavanger har bruksrett i henhold til kommunens eierandel i Folkehallene. Klubben benytter hallen til trening på ettermiddager.

Om anlegget

Vår Energi Arena Sola eller Sola Arena ligger 4-5 minutter fra flyplassen, kort vei fra motorveien.

Det ligger busstasjon ved hallen, og det er mulig med parkering utenfor.

2024/25 sesongstart er 12.august og slutt 20.juni. Det vil ikke være mulig å trene eller spille kamper utenfor denne periode. Det er heller ikke mulig å forlenge sesongen utover denne perioden.

Stengt alle nasjonale helligdager 2024/25.

Stengt alle skolens ferier og diverse arrangementsdager.

• Høstferien 7-11.oktober 2024
  • Juleferien 21.desember til 3.januar 2025
  • Vinterferien 24-28.februar 2025
  • Påskeferien 14-22.april 2025

For nærmere datoer se Sola Kommune skolerute.

Det er mulig å starte sesongen så sent som 1.oktober og avslutte så tidlig som 1.april. Det vil ved søknad til administrasjonen i hallen også være mulig å beholde treningstiden i høst, vinter og juleferien. Trener kan søke om dette direkte.

NB! Dersom hallen ikke benyttes en treningsdag skal trener straks informerer administrasjonen. Ved 3 ganger uanmeldt fravær risikerer klubben å miste treningstiden.

Annet

Idrettshallen er velutstyrt med spinningsal, gruppetreningssal, styrkerom med mer. Her er det med andre ord mulig å benytte hallen i utvidet forstand. Egne priser gjelder – ikke en klubbavtale.