Kannik Skole

Kannik hallen er en gymsal i Eiganes og Våland bydel som eies og driftes av Stavanger Kommune. Hallen benyttes av Kannik ungdomsskolen både på dagtid. Klubben benytter hallen til trening på ettermiddager.

Om anlegget

Gymsalen ligger inne på Kannik Ungdomskoles område.

Det ligger flere busstasjoner i nærheten, blant annet på Wesselsgate, og det er mulighet for bil parkering ved hallen. Det er også flere plasser for sykler rett utenfor.

2024/25 sesongstart er 2.september og slutt 28.mai. Det vil ikke være mulig å trene utenfor denne periode.

Stengt alle nasjonale helligdager 2024/25.

Stengt alle skolens ferier og diverse arrangementsdager.

• Høstferien 7-11.oktober 2024
  • Planleggingsdag 15.november
  • Juleferien 29.november til 6.januar 2025
  • Vinterferien 24-28.februar 2025
  • Påskeferien 14-22.april 2025

For nærmere datoer se skolens egen kalender

Kontaktinformasjon til hallen; 959 68 680 og eldbjorg.holmaas@gmail.com

Annet

Stavanger Svømmeklubb har ansvar for å låse opp før første bruker og låse igjen etter siste bruker. Det er foreldre som er frivillige vakter under treningstiden vår på ettermiddagen.

Det er mulig for tilskuere å sitte på tribunen under trening. Garderobene kan benyttes til møterom for foreldremøter hvis det er ønskelig.

Det er ikke mulig å reservere hallen til bruk i helger for kamper eller lignende.