ISS

ISS hallen er en privateid fleridrettshall i Madla bydel som eies og driftes av International School of Stavanger. Hallen brukes av skolen både på dagtid og kveldstid. Stavanger Kommune leier hallen for å kunne tilby den for bruk av idrettslag. Klubben benytter hallen til trening på ettermiddager.

Om anlegget

ISS hallen ligger inne på den internasjonale skolen ikke langt fra Extra Madla på Revheimsveien.

Det ligger busstasjon på Revheimsveien, og det er mulig med kiss&fly parkering rett utenfor.

2024/25 sesongstart er 27.august og slutt 1.mai. Det vil i utgangspunktet ikke være mulig å trene utenfor denne periode, men klubben har ofte fått mulighet til å starte opp litt før, og avslutte litt senere enn de oppgitte datoer. Dette gjøres etter avtale med skolen direkte – med klubben på kopi.

Stengt alle nasjonale helligdager 2024/25.

Stengt alle skolens ferier og diverse arrangementsdager.

• Autumn break 7-11.oktober 2024
  • Christmas break 18.desember til 7.januar 2025
  • Winter break 24-28.februar 2025
  • Easter break 11-22.april 2025

For nærmere datoer se skolens egen kalender

Kontaktinformasjon til hallen; Athletic Director ad@isstavanger.no

Annet

Det er ikke mulig å komme inn til hallen gjennom hovedinngangen eller baksiden. Alle går inn døren man finner langs «kiss&fly parkeringen» (til høyre i bildet) og deretter ved å gå gjennom gangen til høyre til man kommer til selve hallen.

Vi har i utgangspunktet ikke tilgang til garderober ved ISS. Det er tillatt å benytte toalettene, drikke-fontenen, benkene og bordene man finner langs idrettshallen, men vi har ikke lov å trekke ut tribunen.

Det er ikke mulig å reservere hallen til bruk i helger for kamper eller lignende, men klubben har ofte fått lov til å arrangere treningskamper mot andre klubber. Poengtavlen i hallen er gammel og ikke veldig stabil, men kan benyttes ved slike treningskamper. Dette gjøres etter avtale med skolen direkte – med klubben på kopi.